Обади се 0700 18 877
Заяви куриер онлайн
Попитай Ин Тайм
LiveChat
Chat with me
UPS - United Parcel Service of America, Inc
Начало  »  Новини  »  Успех на инициативата "36 часа", която "Ин Тайм" подкрепи

Успех на инициативата "36 часа", която "Ин Тайм" подкрепи

22.01.2018
Успех на инициативата "36 часа", която "Ин Тайм" подкрепи
Благотоврителното бягане "36 часа" на ултрамаратонеца Краси Георгиев приключи успешно и успя да привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания. 
 
16 095 лв. и 13 стотинки, както и 200 рубли е точната сума от даренията, набрани чрез инициативата "36 часа", която "Ин Тайм" - UPS Bulgaria подкрепи. Куриерската фирма е един от основните спонсори и логистичен партньор на първото в света непрекъснато бягане по пътека в рамките на 36 часа в подкрепа на децата с онкохематологични заболявания. Средствата от даренията по кампанията са предвидени за организиране на тренировъчни спортни лагери на деца, преборили рака и покриване на разходи за участието им на голямото международното състезание "Игри за победители" 2018 в Москва. Сумата беше набрана чрез нестандартна дарителска кампания - Краси Георгиев бяга на пътека в продължение на 36 часа в Park Center Sofia, а непосредствено до него беше разположен втори уред, на който всеки желаещ можеше да тича и дари поне 1 лв. за изминати 100 метра. Успоредно течеше кампания и чрез мобилното приложение за бегачи Strava и се набираха средства по банков път.
 
Накратко резултатите от инициативата са:
- над 16 хил. лв. дарения до момента, като постъпленията по банковата сметка продължават; 
- Краси е избягал около 246 км; 
- средната му скорост е била около 7,5 км/ч.; 
- спал е 23 минути; 
- общо е почивал по-малко от час; 
- подкрепили са го над 200 души на втората пътека; 
- съсипал е два чиста маратонки висок клас. 
 
Благодарение на изключителния медиен и обществен интерес към кампанията, на втората пътека през всички 36 часа от предизвикателството имаше поддръжници, дори през нощта. Пристигаха хора от различни краища на страната, които искаха само да бягат рамо до рамо с Краси за около 5 минути и да дадат своя принос за каузата. Хората бяха на най-различни възрасти - от деца до хора надхвърлили 70-те. Сред решилите да вдъхнат кураж на Краси, бяха и някои от децата "сървайвъри", за които се набират средствата. Подкрепиха го и много известни личности и спортисти, сред които алпинистът Боян Петров и боксьорът Кубрат Пулев.


Фотограф: Георги Даскалов
 
Общият брой на хората, подкрепили кампанията с бягане на втората пътека и даряване, надхвърля 200 души за 36 часа. За цялото време не е имало момент, в който пътеката да остане празна. Дори напротив - имаше хора, на които се наложи търпеливо да изчакат час-час и половина, докато успеят да бягат до Краси. Дори най-тежката част от денонощието - нощните часове, бяха покрити на 100% от хора от клуб "Бегач". Те се разпределиха през половин до един час, за да има пейсъри (придружаващи бегачи) Георгиев през цялата нощ. Друг голям жест, който направи клубът, бе да удвои даренията, направени от членовете му. Във времето между 23 ч. вечерта до 9:30 сутринта хората от клуб "Бегач" са изминали точно 78,9 км и дарили 1 600 лв. (с вкл. удвояване).
Справката от софтуера на пътеката, на която е бягал Краси Георгиев, показва, че той е изминал около 246 км за 36 часа бягане. Според физиотерапевтът Димитрина Сивкова, която се грижи за ултрамаратонеца, за цялото време на предизвикателството той е имал не повече от 23 минути сън, разпределени в две почивки от по 13-15 минути всяка. Общо почивките са били 3 за по-дълбоко възстановяване с продължителност 13-15 мин., както и 5 почивки за лек стречинг и кратък масаж от 3 до 5 минути. Това означава, че за 36 часа Краси Георгиев е почивал по-малко от 1 час.
 

Фотограф: Георги Даскалов
 
Въпреки успеха на инициативата, тя не премина без проблеми. Краси Георгиев имаше стомашно неразположение през цялата нощ, която се оказа и най-тежкият период от предизвикателството. Появиха се и проблеми с едното коляно и стъпалата.
 
За 36 часа бягане ултрамаратонецът смени над 20 тениски, повече от 10 хавлиени кърпи и 2 чифта висококачествени маратонки за бягане, отломки от чиито подметки можеха да се видят непосредствено зад пътеката.


Фотограф: Георги Даскалов
 
Въпреки тежкото изпитание, Краси е изключително доволен от постигнатото и най-вече от резултата от дарителската кампания, която беше и основна цел на инициативата му. "Бяха много тежки 36 часа, но човек, когато реши нещо, го прави. Най-важното е, че помогнахме на тези готини малки герои. Аз само бягам, те са героите." - каза Краси веднага след като слезе от пътеката.
 
"За нас резултатите от тази кампания не могат да бъдат измерени, изброени или извадени от кутия, те са много повече. Подкрепяйки децата, преборили рака, да бъдат активни, да спортуват и да побеждават, ние показахме, че онкохематологичните заболявания не са смъртна присъда. Надяваме се по този начин да сме дали стимул на повече болни хора и техните близки да имат кураж, да се борят и да правят невъзможното, както стори и Краси с 36-часовото си бягане." - добави Венелина Величкова от агенция за комуникации и дигитален маркетинг "all6" - един от основните организатори на кампанията и събитието.


Фотограф: Георги Даскалов
 
Кампанията "36 часа" не приключва до тук. Даренията към банковата сметка на Сдружение "Деца с онкохематологични заболявания" продължават и след края на бягането. Представители на сдружението споделиха, че имат нужда от съдействие и за други свои дейности като изграждането на възстановителен център край София, за своя дневен център към болница „Царица Йоанна - ИСУЛ” и други. Краси Георгиев също вече обяви, че това е първата от поредица благотворителни инициативи, с които смята да изпълни годината. Каузите ще бъдат различни, а каква ще бъде следващата идея ултрамаратонецът и екипът му ще обявят скоро.


Фотограф: Георги Даскалов

Куриерска фирма "Ин Тайм" (оторизиран изпълнител за услугите на UPS за България) реши да подкрепи инициативата и съдейства за цялостната организация на събитието, неговата популяризация и логистика. С вътрешните си куриерски услуги компанията допринесе и за доставката на част от материалите и оборудването за кампанията. Тениските, предназначени за екипа на "36 часа" на място, също бяха осигурени от куриерската компания и са брандирани с логата на "Ин Тайм" и UPS.

>> Повече за "36 часа" можете да научите от събитието във фейсбук

>> Фенстраница на Краси Георгиев