Обади се 0700 18 877
Заяви куриер онлайн
Попитай Ин Тайм
LiveChat
Chat with me
UPS - United Parcel Service of America, Inc
Начало  »  Ин Тайм ООД  »  Етапи на развитие

Етапи на развитие

1990

Учредява се Ин Тайм Куриер ООД
Ин Тайм става оторизирана фирма изпълнител за услугите на UPS в България.
Ин Тайм участва за първи път на Международния технически панаир в Пловдив.
Започват доставки в Пловдив и Варна.


1992

Създава се Ин Тайм Карго
Първо разширяване на офиса с преместването му в хотел „Орбита”.
Създава се офис Габрово.

1993

Открива се експресния офис на Ин Тайм на площад Славейков
Централният офис на фирмата се разширява с преместването в сградата на СИМЕ на бул. „Искърско шосе” 12.

1994

Откриват се офиси Бургас и Русе.

1995

Ин Тайм изгражда мрежа от офиси в Югозападна България.

1997

Стартира ежедневен чартърен полет до и от София, предназначен за превоз единствено на международните пратки в мрежата на UPS.

1998

Въвежда се безплатна гаранция на сроковете на доставка за международни експортни пратки от България в системата на UPS (Money Back Guarantee)

2000

Въвеждат се ново разширено портфолио от вътрешни куриерски услуги на Ин Тайм – Стандарт, Експрес, Супер Експрес, Съботна доставка.

2003

Ин Тайм въвежда услуга „инкасо” (наложен платеж) за пратки на територията на страната.

2006

Ин Тайм и UPS SCS подписват договор за представителство
Ин Тайм получава сертификат за СУК по ISO 9001 от Лойдс Регистър.
Въвежда се услуга UPS Express Saver

2007

Открива се новата собствена сграда на Централния офис и Пакетен център на Ин Тайм на ул. Неделчо Бончев” 41
Въвежда се пълното европейско портфолио от услуги на UPS за клиентите в България.

2010

Ин Тайм въвежда единна тарифа за цялата страна.
Портфолиото на Ин Тайм за вътрешни пратки се разширява с услугите Стандарт Спестовен, Превоз на пратки с температурен режим и Превоз на палетизирани товари.