Организатор в куриерски офис (по заместване)

Posted by Радостина Насева
Category:

Като ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС (ПО ЗАМЕСТВАНЕ), Вие ще имате следните ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• Обслужвате клиенти на “Ин Тайм” в офиса, като приемате/предавате пратки, приемате плащания, издавате фактури и съдействате на клиентите при митническа обработка на пратките;
• Въвеждате информация за пратки с помоща на фирмените програми;
• Давате информация по телефона и приемате заявки за куриер;
• Извършвате опаковане, етикетиране и сортиране на куриерски пратки;
• Отговаряте за осигуряване на високо качество на предлаганите куриерски услуги за клиенти.

Изисквания към кандидата:
• Средно образование;
• Работа с приложенията на MS Office;
• Ползване на английски език на работно ниво;
• Чисто съдебно досие;
• Оперативност, инициативност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Комуникативни и организационни умения;
• Умения за работа в екип.

Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата в нащият сайт или директно на адрес: гр. Варна, бул. Владислав Варненчик №281.

Контакт ще бъде установен само с кандидатите, одобрени по документи.