Главен организатор в куриерски офис – кв.Витоша
Ин Тайм® е на българския пазaр от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света.
Като ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС В ГР. СОФИЯ, КВ. ВИТОША, Вие ще имате следните ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
∙ Следене за качественото и навременно обслужване на клиентите;
∙ Създаване, обработка и придвижване на техническа и финансово-счетоводна информация;
∙ Контрол на отчетност на офиса, правилно и навременно спазване на процедурите по фактуриране, събиране на дължими суми и др.;
∙ МОЛ – приемане и отчитане на финансови средства от клиенти и куриери и работа със свързаните с това първични счетоводни документи;
∙ Обслужване на клиенти на “Ин Тайм” в офиса, като приемане/предаване на пратки, приемане на плащания, издаване на фактури и съдействие на клиентите при митническа обработка на пратките;
∙ Изготвяне на товарителници и въвеждане на информация за пратки с помощта на фирмените програми;
∙ Работа с финансови средства, мобилно устройство, фактури и касов апарат;
∙ Извършване на мониторинг на куриерските райони, на автопарка и всички технически средства, с които разполага офисът;
∙ Изготвяне на ежемесечни и периодични справки;
∙ Разрешаване казуси, възникнали в процеса на работа;
∙ При необходимост извършва товаро-разтоварна и куриерска дейност.
Ние искаме Вие да бъдете успешен на позицията ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС В ГР. СОФИЯ, КВ. ВИТОША и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат:
∙ Предходен опит в куриерска или логистична компания;
∙ Средно или висше образование;
∙ Опит в ръководството на екип;
∙ Лидерски качества;
∙ Шофьорска книжка кат. В – активен шофьор;
∙ Опит във финансовата отчетност;
∙ Работа с приложенията на MS Office на много добро ниво;
∙ Инициативност и способност за ефективна работа в динамична среда;
∙ Комуникативност, ръководни и организационни умения.
Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 30 годишна история на пазара;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!