„Ин Тайм“ ООД, основана през 1990г., е първатa компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече над 32 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС В ГР. БУРГАС, който да се присъедини към нас.

Като ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС В ГР. БУРГАС, Вие ще имате следните ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• Познаване на фирмената политика и стратегия и ръководство и контрол на екип от оперативни служители и куриери в съответствие с тях;
• Познаване и управление на всички ежедневни дейности в района;
• Следене за качественото и навременно обслужване на клиентите;
Контрол на работните графици и следене за спазването им. Познаване на процесите и маршрутите с цел оптимизирането им;
• Създаване, обработка и придвижване на техническа и финансово-счетоводна информация;
• Контрол на отчетност на офиса, правилно и навременно спазване на процедурите по фактуриране, събиране на дължими суми и др.;
• МОЛ – приемане и отчитане на финансови средства от клиенти и куриери и работа със свързаните с това първични счетоводни документи;
• Обслужване на клиенти на “Ин Тайм” в офиса, като приемане/предаване на пратки, приемане на плащания, издаване на фактури и съдействие на клиентите при митническа обработка на пратките;
• Изготвяне на товарителници и въвеждане на информация за пратки с помощта на фирмените програми;
• Работа с финансови средства, мобилно устройство, фактури и касов апарат;
• Извършване на мониторинг на куриерските райони, на автопарка и всички технически средства, с които разполага офисът;
• Изготвяне на ежемесечни и периодични справки;
• Разрешаване казуси, възникнали в процеса на работа;
• При необходимост извършва товаро-разтоварна и куриерска дейност.

Ние искаме Вие да бъдете успешен на позицията ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС В ГР. БУРГАС и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат:

• Предходен опит в куриерска или логистична компания;
• Средно или висше образование;
• Опит в ръководството на екип;
• Лидерски качества;
• Шофьорска книжка кат. В – активен шофьор;
• Опит във финансовата отчетност;
• Работа с приложенията на MS Office на много добро ниво;
• Инициативност и способност за ефективна работа в динамична среда;
• Комуникативност, ръководни и организационни умения.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 30 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти, както и кариерно развитие;
• Конкурентна заплата, която насърчава високите резултати;
• Преференциални цени за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна, както и за допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!