Куриер с личен автомобил на 4 часа – СЗ

Posted by Даниела Томанова
Category:

Ин Тайм® е на българския пaзар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 33 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Търсим „Куриер – 4 ЧАСОВ РАБОТЕН ДЕН с личен автомобил“ за района, обслужван от гр. Стара Загора и околните населени места, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.

КУРИЕР – 4 ЧАСОВ РАБОТЕН ДЕН с личен автомобил
За района, обслужван от гр. Стара Загора

Задължения:

• Доставя и приема пратки (включително и тежки) на и от адреса на клиенти в района, обслужван от офиса в гр. Стара Загора;
• Съдейства на клиентите за изготвянето на необходимите документи, придружаващи пратките;
• Участва в дейности по приемането и предаването на пратките в офиса;
• Работи с финансови средства, фактури, касов апарат и смартфон.

Изисквания към кандидата:

• Средно образование;
• Шофьорска книжка категория Б;
• Личен автомобил;
• Способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Комуникативност и инициативност;
• Чисто съдебно досие;
• Умения за работа в екип.

Ние искаме да бъдете успешен на позицията КУРИЕР-4 ЧАСОВ РАБОТЕН ДЕН с личен автомобил и смятаме, че ще са ви нужни следните умения за това:

• Опит от една или повече години на сходна позиция като Куриер-шофьор в градски условия е предимство;
• Добри комуникационни умения и опит в работата с крайни клиенти;
• Добро логическо мислене и умения за вземане на решения;
• Умения за приоритизиране на задачи, както и откриването на ефективни маршрути;
• Умения за работа с технически средства – касов апарат, смартфон;

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 33 годишна история на пазара;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Възможност за ползване на преференциални цени за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна, както и за допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!