Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече 32 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.
Поради активно разширяване на дейността ни, търсим да присъединим към нашия екип ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ.
Като ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ, Вие ще имате следните ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Обработка на първични и вторични счетоводни документи;
• Текущо осчетоводяване на счетоводни документи, съгласно изискванията на счетоводното и данъчно законодателство;
• Приемане, разпределяне и класиране на входящата документация от офисите в страната;
• Анализ на счетоводна информация;
• Осигурява приемането, систематизирането, класифицирането и сроковия контрол по съхранението на документи в счетовосния архив на дружестрото;
• Самостоятелно или съвместно с други специалисти извършва подготовка за изготвяне на официални годишни, тримесечни и текущи финансови отчети.
Ние искаме да бъдете успешен в ролята ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
• Завършено средно или висше образование – счетоводство/финанси;
• Минимум три години опит на подобна позиция;
• Задълбочени знания по осъществяване на счетоводната дейност;
• Умение за работа – самостоятелно и в екип, поддържане на индивидуален подход и коректни отношения с колеги и клиенти на високо професионално ниво;
• Добро познаване на българското счетоводно и данъчно законодателство – нормативни актове, данъчни закони.
• Много добра компютърна грамотност – отлично владеене на Excel.
• Опит със счетоводен софтуер – за предпочитане Ажур.
Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 32 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Подсигурен транспорт от сградата до метростанция;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!