Организатор Баланс и плащания на 4 ч.

Posted by Даниела Томанова
Category:

„Ин Тайм“ ООД, основана през 1990г., е първата компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече повече от 33 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.

Поради нарастването на обема от работа и активното разширяване на дейността ни, търсим човек, който да се присъедини към екипа ни в Централния офис на компанията.
Позицията е с работно време от 09:00 до 13:00ч.

ОРГАНИЗАТОР БАЛАНС И ПЛАЩАНИЯ НА 4 ЧАСОВ РАБОТЕН ДЕН

Задължения:
• Обработва информация за пратки и документите им съгласно фирмените процедури;
• Въвежда необходимите корекции в специализирани програми;
• Осъществява оперативни контакти (вкл. на английски език) с офисите на фирмата;
• Подготвя необходимите документи за издаването на международни фактури;
• Изготвя различни видове финансови отчети;
• Изпълнява задълженията на диспечер международни инкаса.

Изисквания към кандидата:
• Средно или висше икономическо образование;
• Много добра компютърна грамотност – MS Office, Internet;
• Английски език (писмено и говоримо) на добро ниво;
• Опит при обработка на бази данни е предимство;
• Комуникативни и организационни умения;
• Прецизност, инициативност, организираност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Умения за работа в екип.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 33 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Подсигурен транспорт от сградата до метростанция;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!