“Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 30 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим „Организатор информация за доставка на международни пратки“, който да се присъедини към нашия позитивен и амбициозен екип.

На позицията Организатор информация за доставка на международни пратки Вие ще имате следните отговорности:
• Обработка на информация и документи за проблемни международни пратки съгласно фирмените процедури;
• Контакт с клиенти и партньори от UPS по повод проблемните пратки – лично, по телефон, по имейл и др. – на български и на английски език;
• Въвеждане на необходимата информация в специализирани програми;
• Въвеждане и проследяване информацията за определени международни пратки в системата на UPS;
• Изготвяне на различни видове справки и отчети.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята на Организатор информация за доставка на международни пратки и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Средно или висше образование;
• Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
• Много добра компютърна грамотност – MS Office, Internet;
• Комуникативни и организационни умения;
• Прецизност, инициативност, организираност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Умения за работа в екип.

Смятаме, че ще бъдете изключително успешен, ако имате:

• Опит на подобна позиция;
• Шофьорска книжка кат. B.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 30 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!