Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 33 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.
Поради активно разширяване на дейността ни, търсим Куриер-организатор за гр. Ловеч, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.
Като Куриер-организатор Вие ще имате следните задължения:
• Обслужване на клиенти на “Ин Тайм”, като доставяте и приемате пратки на и от адреса на клиенти на територията на районите, обслужвани от офиса в гр. Ловеч или обслужвате клиентите ни от офиса ни в гр. Ловеч;
• Работа с финансови средства, фактури и касов апарат;
• Въвеждане на информация за пратки с помощта на фирмените програми;
• Даване информация на клиенти за услугите на фирмата;
• Съдействие на клиентите при митническа обработка на пратките;
• Подпомагане на търговската дейност в района;
• Отговорност за осигуряване на високо качество на предлаганите куриерски услуги за клиенти.
Ние искаме да бъдете успешен на позицията Куриер-организатор и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
• Средно образование;
• Работа с приложенията на MS Office на добро ниво;
• Професионален опит – минимум 1 година управление на МПС;
• Оперативност, инициативност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Комуникативни и организационни умения;
• Умения за работа в екип.
Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!