Организатор куриерска дейност – Военна Рампа
„Ин Тайм“ ООД, основaна през 1990г., е първата компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече над 33 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.
Поради активно разширяване на дейността ни, търсим ОРГАНИЗАТОР, КУРИЕРСКА ДЕЙНОСТ за офис в гр. София, Военна рампа, бул. Илиянци 40, който да се присъедини към екипа ни.
Позицията предлага възможност за работно време на 8, 6 или 4 часа – 10:00 – 18:30ч. ; 12:00 – 18:30ч. ; 14:00 – 18:30 часа.
Като ОРГАНИЗАТОР, КУРИЕРСКА ДЕЙНОСТ, Вие ще имате следните основни задължения:
• Проверка и обработка на пратки и документите им, съгласно фирмените процедури;
• Физическо подготвяне и обработка на вътрешни пратки на преференциални клиенти и при кампании;
• Подготовка на файлове на клиенти и разпечатване техните товарителници по предварителна заявка;
• Въвеждане на необходимата информация за пратките в специализирани програми;
• Взима участие в работата на хъба – издава и приема пратки, комуникира с клиенти по телефон.
Ние искаме да бъдете успешен в ролята на ОРГАНИЗАТОР, КУРИЕРСКА ДЕЙНОСТ и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
• Предходен опит в куриерска или логистична компания;
• Средно или висше образование;
• Познания и умения за работа с MS Office – Outlook, Excel;
• Инициативност и способност за ефективна работа в динамична среда;
• Комуникативност и организационни умения.
Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 33 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Възможност за допълнително здравно осигуряване, включващо луксозен пакет здравни грижи;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!