Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 35 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим Организатор офис на 4 часов работен ден за гр.Благоевград, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.

Работно време от 09:00 ч. до 13:00 ч.

Като Организатор офис Вие ще имате следните задължения:

• Обслужване на клиентите на “Ин Тайм” във връзка с доставянето, приемането и изпращането на куриерски пратки;
• Работа с финансови средства, мобилно устройство, фактури и касов апарат;
• МОЛ – приемане и отчитане на финансови средства от клиенти и куриери и работа със свързаните с това първични счетоводни документи;
• Въвеждане на информация за пратки с помощта на фирмените програми;
• Даване информация на клиенти за услугите на фирмата;
• Съдействие на клиентите при митническа обработка на пратките.

Ние искаме да бъдете успешен на позицията Организатор офис и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Средно образование;
• Работа с приложенията на MS Office на добро ниво;
• Професионален опит – минимум 1 година управление на МПС;
• Оперативност, инициативност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Комуникативни и организационни умения;
• Умения за работа в екип.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Възможност за Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Възможност за допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!