Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 32 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим да присъединим към нашия млад, позитивен и амбициозен екип ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС

Като ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС, Вие ще имате следните ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• Обслужвате клиенти на “Ин Тайм” в офиса, като приемате/предавате пратки, приемате плащания, издавате фактури и съдействате на клиентите при митническа обработка на пратките;
• Изготвяте товарителници и въвеждате информация за пратки с помощта на фирмените програми;
• Давате информация по телефона и приемате заявки за куриер;
• Подпомага МОЛ на офиса при необходимост;
• Извършвате опаковане, етикетиране и сортиране на куриерски пратки;
• Подпомагате търговската дейност в района;
• Отговаряте за осигуряване на високо качество на предлаганите куриерски услуги за клиенти.

Ние искаме да бъдете успешен на позицията ОРГАНИЗАТОР В КУРИЕРСКИ ОФИС и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Средно образование;
• Работа с приложенията на MS Office на добро ниво;
• Професионален опит – минимум 1 година работа с документи и комуникация с клиенти;
• Оперативност, инициативност и способност за ефективна работа в динамична бизнес среда;
• Комуникативни и организационни умения;
• Умения за работа в екип;
• Ползване на английски език на работно ниво.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Работно време на смени – по график;
• Почивни и празнични дни, съгласно българското законодателство;
• Допълнително възнаграждение при полагане на извънреден труд в почивни дни;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!