Ин Тайм® е на българския пазaр от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече повече от 33 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим да присъединим към нашия позитивен и амбициозен екип РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ за гр. Пловдив и региона на Централна Южна България.

На позицията РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ в район Централна Южна България Вие ще отговаряте за увеличаване на обема на продажбите при най-изгодни за фирмата условия, както и за постигане на съгласувани цели и резултати от продажбите. Ще извършвате проучване и анализ на пазара на вътрешни и международни куриерски услуги, като пътувате и се срещате на място с клиенти. Като РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ в район Централна Южна България Вие ще осъществявате връзка с нови клиенти в региона, ще оферирате и сключвате договори, както и ще поддържате и развивате клиентската мрежа от настоящи клиенти за вътрешни и международни куриерски услуги.
Не на последно място:
• Ще консултирате клиентите в поверения ви регион;
• Ще отговаряте за бързото разрешаване на проблеми и оплаквания на клиентите с цел постигане на тяхното максимално удовлетворение;
• Ще подпомагате събираемостта от клиентите в обслужвания от Вас район;
• Ще изготвя периодични справки и отчети.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята на РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ в регион Централна Южна България и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Отговорност и клиенто-ориентирано поведение;
• Инициативност, способност за ефективна работа в динамична среда и под напрежение;
• Умения за водене на търговски преговори и затваряне на сделки;
• Шофьорска книжка – активен шофьор;
• Владеене на английски език на добро ниво;
• Опит на подобна позиция минимум 2 години;
• Работа с приложенията на MS Office – на много добро ниво;
• Средно или висше образование.

Смятаме, че ще бъдете изключително успешен, ако имате познания по логистичните процеси, както и ако притежавате предходен опит в куриерски служба в страната или чужбина.

Станете част от нашия екип и ще получите:
• Възможност за работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти, както и кариерно развитие;
• Конкурентна заплата, с допълнителни бонуси по ясна схема, която насърчава високите резултати;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!