Сътрудник обслужване на клиенти по телефона

Posted by Даниела Томанова
Category:

„Ин Тайм“ ООД, основана през 1990г., е първатa компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече над 31 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.

Поради нарастването на обема от работа и активното разширяване на дейността ни, търсим човек, който да се присъедини към екипа ни в централния офис на компанията.

На позицията Сътрудник обслужване на клиенти по телефона, Вие ще отговаряте за приемането и координирането на заявки за международни и вътрешни куриерски пратки. Ще уточнявате хода на пратката и ще отговаряте на разнообразни клиентски запитвания. Ще бъдете в центъра на събитията при координацията на пратките и правилното подаване на информация към останалите отдели в компанията. Не на последно място, Вие ще вземате активно участие при наличие на оплакване от страна на клиент, за да съберете максимум детайли за възникнал казус и неговото навременно решаване, защото ние винаги обслужване клиентите си спазвайки девиза ни „Винаги навреме!“.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята на Сътрудник обслужване на клиенти по телефона и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Завършено средно образование;
• Добри комуникационни и координационни умения;
• Умения за приоритизиране на задачите;
• Познания и умения за работа с MS Office – Outlook, Excel;
• Предходен опит в работа с клиенти;
• Добро ниво на английски език.

Смятаме, че ще бъдете изключително успешен, ако имате познания по логистичните процеси, както и ако притежавате предходен опит в куриерски служба в Европа.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 30 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Подсигурен транспорт от сградата до метростанция;
• Преференциални цени за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна и допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!