Ин Тайм® е на българския пазaр от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 33 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.
Поради разширяване на дейността ни, търсим Сътрудник в отдел „Човешки ресурси“, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.
На тази позиция Вие ще имате следните основни задължения:
– Участие в процеса по подбор на персонал – изготвяне и публикуване на обяви за работа, организиране и провеждане на интервюта;
– Съдействие при процеса по назначаване на нов служител;
– Организиране на въвеждащото обучение на новоназначените служители;
– Планиране и организиране на обучения и събития съобразно корпоративната политика по развитие на служителите;
– Разработване и адаптиране на материали за обучение (презентации, видеа, наръчници, помагала, тестове);
– Подпомагане на цялостната дейност на отдел Човешки ресурси спрямо корпоративната политика за развитие на човешките ресурси.
Ние искаме да бъдете успешен на позицията Сътрудник в отдел „Човешки ресурси“ и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
– Завършено висше/средно образование;
– Придобит професионален опит минимум 3 години;
– Много добро ниво на компютърна грамотност – MS Office и Интернет;
– Отлични комуникационни и организационни умения;
– Умения за работа в екип;
– Умения за приоритизиране на задачите и управление на времето.
Стандартните условия на труд включват още:
– Петдневна работна седмица (понеделник – петък);
– Стандартно работно време;
– Почивни и празнични дни, съгласно българското законодателство;
– Преференциални цени за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна и Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
– Подсигурен транспорт от сградата до метростанция и други ключови транспортни връзки;
– Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип и ще получите:
– Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 33 годишна история на пазара;
– Работа в благоприятна работна среда, отговаряща на съвременните изисквания за работното място с необходимото техническо и документално осигуряване.
Можете да ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!