Служител Фронт офис

Posted by Даниела Томанова
Category:

„Ин Тайм“ ООД, основана през 1990г., е първата компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече повече от 32 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.

Поради нарастването на обема от работа и активното разширяване на дейността ни, търсим човек, който да се присъедини към екипа ни в Централния офис на компанията.

На позицията Служител Фронт офис, Вие ще отговаряте за приемането и предаването на международни и вътрешни куриерски пратки в Централния офис на Ин Тайм. Ще приемате плащания, ще издавате фактури и съдействате на клиентите при митническа обработка на пратките. Вие ще уточнявате хода на пратката, ще въвеждате информация за пратки с помощта на фирмените програми и ще отговаряте на разнообразни клиентски запитвания. Не на последно място, Вие ще вземате активно участие при опаковане, етикетиране и сортиране на куриерски пратки на клиенти. При наличие на оплакване от страна на клиент, ще съдействате за съберане на максимум детайли за възникнал казус и неговото навременно решаване, защото ние винаги обслужване клиентите си спазвайки девиза ни „Винаги навреме!“.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята на Служител Фронт офис и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Завършено средно образование, висше е предимство
• Добри комуникационни и организационни умения;
• Умения за приоритизиране на задачите;
• Познания и умения за работа с MS Office – Outlook, Excel;
• Английски език на работно ниво
• Опит на подобна длъжност е предимство, но не е задължителен

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 33 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Подсигурен транспорт от сградата до метростанция;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!