Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 30 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради нарастването на обема от работа и активното разширяване на дейността ни, търсим човек, който да се присъедини към екипа ни в централния офис на компанията на длъжността Служител склад под митнически контрол – сменен режим на работа.

На позицията Служител склад под митнически контрол Вие ще отговаряте за приемането и предаването пратки за/от Склада под митнически контрол, като извършвате товаро-разтоварни дейности (включително на тежки пратки). Вие ще се грижите за опазването на високостойностните куриерски пратки, които се съхраняват в склада под митнически контрол.

Не на последно място:
• Вие ще осъществявате контрол по целостта на опаковките и теглото на пратките в склада под митнически контрол;
• Вие ще вземате активно участие при актуализиране на базата данни чрез специализиран софтуер;
• Вие ще извършвате измерване на обемното тегло на международни пратки.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята на Служител склад под митнически контрол и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Завършено средно образование;
• Познания и умения за работа с MS Office;
• Отлични комуникационни умения и умения за работа в екип;
• Предходен опит и познания с митнически дейности;
• Умения за работа в динамична среда.
Смятаме, че ще бъдете изключително успешен, ако имате познания по логистичните процеси, както и ако притежавате предходен опит в куриерски служба.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с повече от 30 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти, както и кариерно развитие;
• Конкурентна заплата, с допълнителни бонуси по ясна схема, която насърчава високите резултати;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Можете да ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!