Сортировач в Логистичeн център от 04:00 ч.

Posted by Даниела Томанова
Category:

Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света.
За дейността ни в централния ни разпределителен център гр. София търсим „Сортировач на куриерски пратки/Складов работник“, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.

Позицията е с работно време от 06:00 до 15:00 ч. (понеделник) и от 04:00 до 13:00 ч. (от вторник до петък) и е подходяща и за студенти.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• 1400 лева брутно възнаграждение през първия месец – по време на обучението Ви и въвеждането Ви в работата;
• между 1500 лева и 1800 лева брутно възнаграждение при самостоятелна работа – в зависимост от опита и представянето Ви;

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Осигурено кафе, вода и тонизиращи напитки;
• Петдневна работна седмица (понеделник – петък);
• Работно време от 06:00 до 15:00 ч. (понеделник) и от 04:00 до 13:00 ч. (от вторник до петък);
• Почивни и празнични дни, съгласно българското законодателство;
• Допълнително възнаграждение при полагане на извънреден труд в почивни и празнични дни;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Работата в екипа на Ин Тайм Ви предоставя възможност за:

• Работа в утвърдена компания с повече от 31 годишна история на пазара;
• Вътрешни обучения по международни стандарти, както и кариерно развитие;
• Конкурентна заплата, придружена с 20 дни платен отпуск;

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече 31 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Като Сортировач/Складов работник Вие ще отговаряте за посрещането на международни и вътрешни пратки в основния склад на компанията. Заедно с целия екип Вие ще носите отговорност за коректното и прецизно разпределяне на всички входящи/изходящи пратки спрямо вътрешно определените региони. На тази роля от Вас ще зависи всички пратки да бъдат сортирани по региони, сканирани, с правилно въведени данни и ще следите за коректното физическо и документално състояние на обработваните пратки. Не на последно място Вие ще отговаряте за всички камиони да бъдат разтоварени/натоварени за оптимално време, защото ние винаги доставяме пратките спазвайки девиза ни „Винаги навреме!“.

Ние искаме Вие да бъдете успешен на позицията Сортировач/Складов работник и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат:

• Предходен опит в склад и/или като сортировач в куриерска фирма;
• Умения за приоритизиране на задачите;
• Способности за вземане на решения и добро логическо мислене;
• Компютърна грамотност и умения за работа с технически средства;
• Добри комуникационни умения и способности за работа в екип;
• Притежаването на валидно Свидетелство за управление на Мотокар,Електрокар ще се счита за предимство.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!