Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света.
За дейността ни в централния ни разпределителен център гр. София търсим „Сортировач на куриерски пратки/Складов работник“, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.

Позицията е с работно време от 06:00 до 15:00 ч. (понеделник) и от 04:00 до 13:00 ч. (от вторник до петък) и е подходяща и за студенти.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• 1400 лева брутно възнаграждение през първия месец – по време на обучението Ви и въвеждането Ви в работата;
• между 1500 лева и 1800 лева брутно възнаграждение при самостоятелна работа – в зависимост от опита и представянето Ви;

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Осигурено кафе, вода и тонизиращи напитки;
• Петдневна работна седмица (понеделник – петък);
• Работно време от 06:00 до 15:00 ч. (понеделник) и от 04:00 до 13:00 ч. (от вторник до петък);
• Почивни и празнични дни, съгласно българското законодателство;
• Допълнително възнаграждение при полагане на извънреден труд в почивни и празнични дни;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Работата в екипа на Ин Тайм Ви предоставя възможност за:

• Работа в утвърдена компания с повече от 31 годишна история на пазара;
• Вътрешни обучения по международни стандарти, както и кариерно развитие;
• Конкурентна заплата, придружена с 20 дни платен отпуск;

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече 31 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Като Сортировач/Складов работник Вие ще отговаряте за посрещането на международни и вътрешни пратки в основния склад на компанията. Заедно с целия екип Вие ще носите отговорност за коректното и прецизно разпределяне на всички входящи/изходящи пратки спрямо вътрешно определените региони. На тази роля от Вас ще зависи всички пратки да бъдат сортирани по региони, сканирани, с правилно въведени данни и ще следите за коректното физическо и документално състояние на обработваните пратки. Не на последно място Вие ще отговаряте за всички камиони да бъдат разтоварени/натоварени за оптимално време, защото ние винаги доставяме пратките спазвайки девиза ни „Винаги навреме!“.

Ние искаме Вие да бъдете успешен на позицията Сортировач/Складов работник и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат:

• Предходен опит в склад и/или като сортировач в куриерска фирма;
• Умения за приоритизиране на задачите;
• Способности за вземане на решения и добро логическо мислене;
• Компютърна грамотност и умения за работа с технически средства;
• Добри комуникационни умения и способности за работа в екип;
• Притежаването на валидно Свидетелство за управление на Мотокар,Електрокар ще се счита за предимство.

Можете да ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!