„Ин Тайм“ ООД, основана през 1990г., е първата компания за куриерски услуги в България и е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като се стремим вече 32 години да доставяме своите пратки вярно с девиза си „Винаги навреме!“.

Поради нарастването на обема от работа и активното разширяване на дейността ни, търсим човек, който да се присъедини към екипа ни в Разпределителния център на компанията в гр. Велико Търново.

Позицията е с работно време от 22:00 до 05:00 часа

На позицията Сортировач Вие ще отговаряте за посрещането на международни и вътрешни пратки в склада на компанията в гр. Велико Търново. Заедно с целия екип Вие ще носите отговорност за коректното и прецизно разпределя на всички входящи/изходящи пратки спрямо вътрешно определените региони. На тази роля от Вас ще зависи всички пратки да бъдат сортирани по региони, сканирани, с правилно въведени данни и ще следите за коректното физическо и документално състояние на обработваните пратки. Не на последно място Вие ще отговаряте всички камиони да бъдат разтоварени/натоварени за оптимално време, защото ние винаги доставяме пратките спазвайки девиза ни „Винаги навреме!“.

Ние искаме Вие да бъдете успешен на позицията Сортировач и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат:

• Предходен опит в склад и/или като сортировач;
• Умения за приоритизиране на задачите;
• Способности за вземане на решения и добро логическо мислене;
• Компютърна грамотност и умения за работа с технически средства;
• Добри комуникационни умения и способности за работа в екип.

Смятаме, че ще бъдете изключително успешен, ако имате поне една година опит на подобна позиция в куриерска служба в Европа, както и минимум завършено средно образование.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Възможност за работа в утвърдена компания с дългогодишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Можете да ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Call Now ButtonПозвънете сега!