Специалист в Отдел Продажби и бизнес развитие

Posted by Даниела Томанова
Category:

“Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.

Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 35 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.

Поради активно разширяване на дейността ни, търсим „Специалист, Отдел Продажби и бизнес развитие“, който да се присъедини към нашия млад, позитивен и амбициозен екип.

На позицията Специалист, Отдел Продажби и бизнес развитие Вие ще организирате и извършвате оперативни дейности, свързани с продажбите на куриерски услуги, като ще подпомагате дейността на Търговските представители в София с цел подобряване и развитие на клиентската мрежа. На длъжността ще поддържате активни контакти с клиенти на дружеството.

Не на последно място:

• Ще водите и проследявате търговска и друга кореспонденция;
• Ще печатате товарителници за клиенти и ще издавате клиентски номера;
• Ще приемате и организирате заявки за транспортиране на пратки от клиенти;
• Ще обработвате запитвания на настоящи клиенти и ще им изпращате ценови оферти;
• Активно ще участвате в кампании на клиенти и отдела.

Ние искаме да бъдете успешен в ролята Специалист, Отдел Продажби и бизнес развитие и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:

• Средно или висше образование;
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Отговорно и сериозно отношение към клиента;
• Владеене на английски език на работно ниво;
• Работа с приложенията на MS Office – на добро ниво.

Станете част от нашия екип и ще получите:

• Работа в утвърдена компания с повече от 35 годишна история на пазара;
• Възможност за вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен отпуск;
• Възможност за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Възможност за допълнително здравно осигуряване;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.

Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.

Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!

Позвънете сега!