Търговски представител за Русе
Ин Тайм® е на българския пазар от 1990 г. и е един от основоположниците на куриерски услуги в България. Ин Тайм ООД е оторизиран партньор на UPS – най-голямата и една от най-старите куриерски служби в света. Компанията предлага широка гама от куриерски услуги с добавена стойност за клиента, която непрекъснато бива обновявана, за да отговори на динамично променящите се нужди на клиента.
Ние в Ин Тайм ООД отдаваме голямо значение на качеството на услугата и непрекъснато се стремим да инвестираме в своите служители, информационни решения и логистика, като вече над 35 години доставяме своите пратки вярно с девиза ни „Винаги навреме!“.
Поради активно разширяване на дейността ни, търсим да присъединим към нашия позитивен и амбициозен екип Търговски представител за гр. Русе и региона.
На позицията Търговски представител за гр. Русе и региона Вие ще отговаряте за увеличаване на обема на продажбите при най-изгодни за фирмата условия, както и за постигане на съгласувани цели и резултати от продажбите.
Ще извършвате проучване и анализ на пазара на вътрешни и международни куриерски услуги, като пътувате и се срещате на място с клиенти.
Като Търговски представител Вие ще осъществявате връзка с нови клиенти в региона, ще оферирате и сключвате договори, както и ще поддържате и развивате клиентската мрежа от настоящи клиенти за вътрешни и международни куриерски услуги.
Не на последно място:
• Ще консултирате клиентите в поверения ви регион;
• Ще отговаряте за бързото разрешаване на проблеми и оплаквания на клиентите с цел постигане на тяхното максимално удовлетворение;
• Ще подпомагате събираемостта от клиентите в обслужвания от Вас район;
• Ще изготвя периодични справки и отчети.
Ние искаме да бъдете успешен в ролята Търговски представител за гр. Русе и региона и смятаме, че следните умения ще Ви помогнат за това:
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Отговорност и клиенто-ориентирано поведение;
• Инициативност, способност за ефективна работа в динамична среда и под напрежение;
• Умения за водене на търговски преговори и затваряне на сделки;
• Предишен опит в куриерска компания ще се счита за предимство;
• Шофьорска книжка – активен шофьор;
• Владеене на английски език на добро ниво;
• Опит на подобна позиция минимум 2 години;
• Работа с приложенията на MS Office – на много добро ниво;
• Средно или висше образование.
Кандидатите, които имат познания по логистичните процеси, както и които притежават предходен опит в куриерски служба в страната или чужбина, ще се разглеждат с предимство.
Станете част от нашия екип и ще получите:
• Работа в утвърдена компания с повече от 35 годишна история на пазара;
• Вътрешни обучения по международни стандарти;
• Конкурентно възнаграждение, придружено с 20 дни платен годишен отпуск;
• Възможност за карта за спорт, която предоставя достъп до стотици фитнес центрове, клубни комплекси и студиа в цялата страна;
• Възможност за Допълнително здравно осигуряване – Луксозен пакет с осигурена Дентална помощ в размер на 250 лв. годишно;
• Допълнителни отстъпки от наши дългогодишни партньори.
Станете част от нашия екип, като ни изпратите вашата кандидатура през формата на сайта тук, на имейл hr@intime.bg или директно на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев №41.
Можете да се свързвате с нас и на телефон 0892 695 382.
Ще проведем допълнителни събеседвания с всички кандидати, които са одобрени по документи и отговарят на изискванията!