Импортните международни пратки , пристигащи от трети страни в България, със стойност на съдържанието под 150 Евро, могат да бъдат освободени, чрез изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни. Това е възможно за стоки, които не са забранени за допускане в свободно обращение, не са акцизни стоки и не се изисква специален режим на внос. Допълнителна информация, може да получите на сайта на Агенция “Митници“: www.customs.bg

При желание от Ваша страна, митническото законодателство позволява ИН ТАЙМ ООД да извърши митническите формалности вместо Вас, като изготви и подаде митническа декларация Единен административен документ (ЕАД) с намален набор от данни по колона Н7 към Агенция Митници и заплати възникналите задължения за ДДС за стоките в пратката Ви от Ваше име и за Ваша сметка.

Цената на услугата на ИН ТАЙМ за митническо представителство и изготвяне на единен административен документ (ЕАД) поставяне на стоки под режим „свободно обращение с намален набор от данни“ за пратката Ви  е 54лв./27.61€ с включен ДДС.

Необходимите документи, които следва да ни предоставите на имейл bgcustoms@ups.comза изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни за пратката Ви са:

1. Документ, който удостоверява стойността на стоките съдържащи се в пратката Ви, като например:

– Поръчка за стоките,

– Документ за заплащането на стоките (като например банково извлечение или SWIFT с проформа фактурата, по която сте извършили плащането);

2. Фактура от подателя на пратката с включена цена на транспорта ѝ или посочено условие на доставка по ИНКОТЕРМС.

3. Данни за произход и подробно описание на стоката на български език, която очаквате, като например:

– дамска блуза от памук;

– електроуред – тостер марка …..;

– игра за конзола марка …..

4. Други документи поискани от Агенция „Митници“ в хода на процедурата по освобождаване на пратката.

Моля, посочете в имейла Ви до bgcustoms@ups.com номера на Вашата пратка!

В случай че не желаете да освободите пратката си чрез изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни от ИН ТАЙМ ООД,  можете да направите това самостоятелно или чрез услугите на избран от Вас брокер /представител/, допълнителна информация, за което можете да намерите на този адрес

Доставката на пратката се осъществява, след пълното митническо оформяне и заплащане на дължимите за нея суми.

Моля, имайте предвид, че пратката Ви може да се съхранява в склад на ИН ТАЙМ ООД до 30 дни след датата на пристигането ѝ в България, след което ако не са предприети необходимите действия от Ваша страна за митническото ѝ освобождаване, тя подлежи на връщане към подателя ѝ.

Срокът на безплатно съхранение на пратката в склад на ИН ТАЙМ ООД е 3 работни дни от уведомяването Ви за пристигането ѝ в склад на ИН ТАЙМ ООД. След третия ден е дължима такса за магазинаж, по следната тарифа:

Тегло на праткатаМагазинаж за 1 работен ден
до 10 кг 5.00 лв. / 2.56 € раб.ден
10-50 кг10.00 лв. / 5.11 € раб.ден
Над 50 кг50.00 лв. / 25.56 € раб.ден
Call Now Button