Импортните международни пратки , пристигащи от трети страни в България, със стойност на съдържанието под 150 Евро, могат да бъдат освободени, чрез изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни. Това е възможно за стоки, които не са забранени за допускане в свободно обращение, не са акцизни стоки и не се изисква специален режим на внос. Допълнителна информация, може да получите на сайта на Агенция “Митници“: www.customs.bg
При желание от Ваша страна, митническото законодателство позволява ИН ТАЙМ ООД да извърши митническите формалности вместо Вас, като изготви и подаде митническа декларация Единен административен документ (ЕАД) с намален набор от данни по колона Н7 към Агенция Митници и заплати възникналите задължения за ДДС за стоките в пратката Ви от Ваше име и за Ваша сметка.
Цената на услугата на ИН ТАЙМ за митническо представителство и изготвяне на единен административен документ (ЕАД) поставяне на стоки под режим „свободно обращение с намален набор от данни“ за пратката Ви е 54лв./27.61€ с включен ДДС.
Необходимите документи, които следва да ни предоставите на имейл bgcustoms@ups.comза изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни за пратката Ви са:
1. Документ, който удостоверява стойността на стоките съдържащи се в пратката Ви, като например:
– Поръчка за стоките,
– Документ за заплащането на стоките (като например банково извлечение или SWIFT с проформа фактурата, по която сте извършили плащането);
2. Фактура от подателя на пратката с включена цена на транспорта ѝ или посочено условие на доставка по ИНКОТЕРМС.
3. Данни за произход и подробно описание на стоката на български език, която очаквате, като например:
– дамска блуза от памук;
– електроуред – тостер марка …..;
– игра за конзола марка …..
4. Други документи поискани от Агенция „Митници“ в хода на процедурата по освобождаване на пратката.
Моля, посочете в имейла Ви до bgcustoms@ups.com номера на Вашата пратка!
В случай че не желаете да освободите пратката си чрез изготвяне на митническа декларация с намален набор от данни от ИН ТАЙМ ООД, можете да направите това самостоятелно или чрез услугите на избран от Вас брокер /представител/, допълнителна информация, за което можете да намерите на този адрес
Доставката на пратката се осъществява, след пълното митническо оформяне и заплащане на дължимите за нея суми.
Моля, имайте предвид, че пратката Ви може да се съхранява в склад на ИН ТАЙМ ООД до 30 дни след датата на пристигането ѝ в България, след което ако не са предприети необходимите действия от Ваша страна за митническото ѝ освобождаване, тя подлежи на връщане към подателя ѝ.
Срокът на безплатно съхранение на пратката в склад на ИН ТАЙМ ООД е 3 работни дни от уведомяването Ви за пристигането ѝ в склад на ИН ТАЙМ ООД. След третия ден е дължима такса за магазинаж, по следната тарифа:
| Тегло на пратката | Магазинаж за 1 работен ден |
|---|---|
| до 10 кг | 5.00 лв. / 2.56 € раб.ден |
| 10-50 кг | 10.00 лв. / 5.11 € раб.ден |
| Над 50 кг | 50.00 лв. / 25.56 € раб.ден |


