С настоящата електронна форма Ви даваме възможност да направите рекламация, относно качеството на услугите ни.
Вашето мнение е важно за нас, като ни помага да се развиваме и предлагаме все по-надеждни услуги.
За да направите рекламация за „Вътрешни пратки“, е необходимо да съставите констативен протокол в присъствието на куриера, в момента на получаване на пратката. Констативния протокол се съставя в два еднообразни екземпляра, като куриера взима единия.
В случай, че необходимостта от предявяване на рекламация се установи по-късно, използвайте формата по-долу.
- Изберете вида на пратката – вътрешна или международна.
- Попълнете своите данни и номера на пратката.
- Опишете в свободен текст, какво Ви притеснява.
- Очаквайте наш служител да се свърже с Вас в най-картък срок.
Опишете ситуацията в полето, като посочите номера на товарителницата на пратката (ако рекламацията е за конкретна пратка) или друга информация, която има отношение.
Опишете ситуацията в полето, като посочете номера на товарителницата на пратката ако рекламацията е за конкретна пратка и имената на служителите които имат отношение (ако са ви известни).
Моля, попълнете тази анкета, за да Ви бъдем полезни!
* Информационната политика за защита на личните данни на Ин Тайм ООД
ВАШИЯТ СЛУЧАЙ ЩЕ БЪДЕ РАЗГЛЕДАН В НАЙ-КРАТЪК СРОК И ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС НА ПОСОЧЕНИТЕ ВЪВ ФОРМАТА ДАННИ ЗА КОНТАКТ.
Полетата, които попълвате в тази електронна форма съдържат лични данни.
Предоставянето им е необходимо, за да разгледаме подадената от Вас рекламация. Съхраняваме данните Ви и след разглеждане на конкретния случай на рекламация.
Всеки може да се свърже с нас, за да упражни своите права за защита на данните или да направи други, свързани с данните запитвания, като ни пише по електронна поща на адрес mydataprotection@intime.bg, или изпрати писмо по пощата на адрес: гр. София, район Искър, ул. „Неделчо Бончев“ №41.
ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С ОБЩИТЕ ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ НА ИН ТАЙМ И UPS