Експрес
Приоритетна доставка за Вашите пратки до 14:00 часа на следващия работен ден.
Стандарт Експрес
Доставка за Вашите спешни пратки до края на следващия работен ден*.
Стандарт Спестовен
Пратките Ви ще бъдат доставени до края на втория работен ден.
Палетни пратки
Транспортиране на пратки ЕВРОПАЛЕТ и НЕСТАНДАРТЕН ПАЛЕТ.
Бързи куриери Сити Експрес ®
Бързи куриери Сити Експрес ®
*Всяка от основните услуги включва един опит за доставка, като за пратките транспортирани с услугата Стандарт Експрес до населените места в България, попадащи в Зона 4 и Зона 5, опитът за доставка се извършва съгласно графика за обслужването на съответното населено място.
В Таблицата със зони и графици на обслужване на населените места можете да откриете обхвата на основните услуги, както и графика за обслужване на населените места в България.
Таблицата със зоните и графиците на обслужване на населените места в България може да бъде променяна от ИН ТАЙМ ООД, като актуалната ѝ версия може да бъде намерена тук
ПОИСКАЙ ОФЕРТА ЗА ИЗПРАЩАНЕ НА ВЪТРЕШНИ ПРАТКИ С ИН ТАЙМ
В случай, че желаете да закупите кашони/кутии или специализирани транспортни опаковки за вино, разгледайте нашите каталози.
Заявете избраната опаковка на телефон 070018877 или през формата за контакт ТУК.
Допълнителни услуги
Недокументна пратка се доставя на получателя срещу заплащане на определена от подателя сума. Възстановяване (изплащане) на сумата от наложения платеж (НП) на подателя може да се осъществи в брой на адрес, по банков път или с услугата Пощенски паричен превод.
Подателят може да повиши границата на отговорност на Ин Тайм, определена в „Общите условия за взаимоотношенията с потребители на „ИН ТАЙМ“ООД“, ако при подаване на недокументна пратка обяви (декларира) по-висока стойност на съдържанието и заплати съответната такса.
При доставка на пратка от получателя ѝ се приемат документи, които се връщат на подателя, оформени като писмо, с услугата Стандарт Експрес.
Ин Тайм Ви изпраща копие на документа, потвърждаващ доставката на Вашата пратка. Услугата се извършва в срок до три работни дни от доставката на пратката. Датата на доставка на пратката не се взима предвид при изчисляване на срока за връщане на обратната разписка.
Тези услуги предоставят допълнителни възможности на получателя, преди да приеме пратката и преди да заплати дължимите за нея суми.
Доставка в съботния ден на пратки, транспортирани с услугата Стандарт Експрес до населени места от Зона 2.
След като куриерът не открие получателя на посочения адрес, се обажда на отбелязания в товарителницата телефонен номер на получателя.
Ако куриерът не успее да се свърже с получателя, се свързва с подателя на телефона, изписан в товарителницата и се уговаря дали пратката да бъде пренасочена, върната или доставена в друг ден. Повторен опит за доставка се извършва само след съгласуване с получателя.
Фактура се издава от куриер или в наш офис в момента на заплащане на услугата.
Клиентите, сключили договор с Ин Тайм, получават фактурата си съгласно уговорените в него срокове.
В случай, че заплащате в брой, можете да заявите куриер по един от следните начини:
на национален телефон 070018877, на кратък номер, удобен за избиране от мобилни телефони *9696; през формата на сайта ни „Заявка за куриер“.
В случай, че имате договор с Ин Тайм и заплащате куриерските услуги по банков път, подгответе своите пратки и заявете куриер през електронния ни портал My.intime.bg.
За регистрация, пишете на имейл sales@intime.bg
Куриерската услуга може да бъде платена от подателя или получателя в брой на куриера или в наш офис.
Услугата може да се заплати с карта на ПОС терминал. Заявете Вашето желание при подаване на заявката.
Ако имате сключен договор с Ин Тайм, куриерската услуга може да бъде заплатена по банков път.
Проследяването движението на пратка се извършва посредством номер на товарителница.
Можете да използвате страницата в сайта на Ин Тайм за проследяване на пратка тук.
Да, можете да направите уточнение за промяна на адреса на доставка, като се свържете с Центъра ни за обслужване на клиенти на тел. 070018877, или кратък номер *9696.
Можете да ни пишете и на имейл cstc@intime.bg
Да, можете да направите уточнение за промяна на адреса на доставка в същото населено място, като се свържете с Центъра ни за обслужване на клиенти на тел. 070018877, или кратък номер *9696.
Може да ни пишете и на имейл cstc@intime.bg
Услугата е безплатна.
Доставяме в събота, в случай че за пратката Ви е избрана и приложима допълнителната услуга Съботна доставка.
Да. Повече информация може да намерите тук: Декларираната стойност.
Определянето на общото, действително (реалното) тегло на дадена пратка се извършва с помощта на подходящ измерителен уред (кантар).
В транспорта освен реалното се използва и т.н. „обемно тегло“, което се изчислява на база размерите на пратката (широчина, дължина и височина на пакета, измерени в сантиметри).
Тарифите за транспорт се определят в зависимост от реалното или обемното тегло, като се таксува по-голямата величина.
Определяне на обемното тегло на Вашата пратка се извършва по следния начин:
- Изчисляване на обема
Дължината на всеки пакет от пратката се умножава по ширината и по височината му в сантиметри. Полученият резултат се закръгля до последния цял сантиметър. Получените резултати за всички пакети се събират за да се получи общия обем на пратката. - Определяне на обемно тегло
Обемът на пратката в сантиметри се разделя на 6 000. Получения резултат е в килограми обемно тегло, като се закрълява нагоре до следващия половин или до следващия цял килограм.
Дължина(см) x Широчина(см) x Височина(см) / 6000 = Обемно Тегло(кг)
Изборът на правилна опаковката е отговорност на изпращача.
Адекватната опаковка е ключова за успешното транспортиране на Вашата пратка.
Нашите съвети за това как да опаковате Вашите пратки, можете да прочетете ТУК.
Съгласно промени в Закона за пощенските услуги, пощенските и куриерски компании имат задължението да изискват, обработват и съхраняват в предвидените от законодателството срокове, Ваши идентификационни данни, като: три имена, ЕГН или ЛНЧ за физически лица, съответно наименование и ЕИК за юридически лица, както и идентификационни данни на упълномощено лице. Тези данни, следва да предоставят:
а) податели на вътрешни и изходящи международни пощенски пратки с наложен платеж;
б) податели на изходящи международни пощенски пратки – малки пакети и пощенски колети, извън тези по буква „а“;
в) получатели на суми в брой от наложен платеж, включително когато са получени чрез пощенски паричен превод;
Бихме искали да Ви уверим, че като администратор на лични данни и в съгласие с Общия регламент за защита на личните данни (ЕС) 2016/679 и Закон за защита на личните данни, „ИН ТАЙМ“ ООД, е длъжен и защитава Вашите данни, съгласно изискванията на действащото законодателство.