Можете да видите адреси и контакти на всички наши офиси тук. Възползвайте се от преференциална цена за изпращане на пратка „ОТ ОФИС“ на „Ин Тайм:“ ◊ Изпрати пратка за чужбина и се възползвай от 45% отстъпка…
ВЕЛИКДЕНСКИ ПРАЗНИЦИ И РАБОТНО ВРЕМЕ Уважаеми клиенти! Във връзка с предстоящите Великденски празници, Ви информираме за работното време на Ин Тайм: 14.04.2023 г. (петък) – Дежурен Централен офис на Ин Тайм – ще...
УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ! ВНИМАНИЕ! Наблюдава се активиране на фалшивите съобщения от името на UPS. UPS е добре позната компания и има измамници, които се опитват да се възползват от това. Често експлоатирани от измамниците...
С публикуването на Държавен вестннк, бр. 100 от 2022 г., от 01.03.2023 г. влизат в сила промени в Закона за акцизите и данъчните складове (ЗАДС). Съгласно Чл. 126, ал.1 от ЗАДС, течностите за...
След многото разнесени подаръци, в края на годината е време за почивка. Пожелаваме Ви Весели празници и много усмивки и радост от получените подаръци! Празнично работно време на офисите на Ин Тайм UPS...
Като част от стремежът на UPS да обслужва клиентите си все по-добре, имаме удоволствието да ви представим UPS My Choice® for Business – инструмент за управление на доставките, който дава пълен контрол и...
Уважаеми клиенти! „Ин Тайм“ премести своят офис в Бургас на нов адрес. Разположен е в склад №13 на Логистичен център Мадика, в Промишлена зона Победа в Бургас. Заповядайте всеки делничен ден от...
Уважаеми клиенти! „Ин Тайм“ отвори втори офис в Плевен. Разположен е на удобно място в сградата на хотел СИТИ (на 200 метра от Историческия музей), в централната част на града. Заповядайте всеки делничен…
Във връзка с обявените национални стачни действия на превозвачите на 18 май 2022г (Сряда), има вероятност да бъдат блокирани ключови кръствовища в София, както и пътните артерии за влизане и излизане.
Уважаеми клиенти, Във връзка с предстоящите Великденски празници Ви информираме за работното време на Ин Тайм: 22.04.2022 г. (петък) – Дежурен Централен офис на Ин Тайм – ще работи от 9:00 до 12:00 часа…
Предвид извънредната пандемична ситуация и увеличения обем от пратки по света и в България е възможно да има забавяне на времената за доставка в мрежата на Ин Тайм и UPS. Също така, в изпълнение на предпазните мерки за здравна защита на клиентите и служителите ни, ще доставяме Вашите пратки до първа входна врата на локациите за доставка. Благодарим за Вашето разбиране и съдействие.
Възползвайте се от онлайн инструментите на сайта на Ин Тайм:
Можете предварително да заявите получаване на пратка в офис на Ин Тайм. Локациите можете да видите тук.
Възползвайте се и от възможността да изпратите пакет от нашите офиси при преференциални условия. Локациите можете да видите тук.
За митнически услуги, можете да видите списък с минималния набор от документи, които следва да предоставите за извършване на митническо представителство от ИН ТАЙМ ООД за редовен износ или редовен внос тук.
За изпращане на вътрешна или международна пратка направете онлайн заявка, като използвайте формата тук.
За запитвания, свързани с получаване на търговска оферта, използвайте формата тук.