Благодарение на глобалната мрежа на UPS за по-малко от година бяха доставени над един милиард дози от ваксините срещу COVID-19. 99,9 процента от важните пратки са пристигнали навреме до своите получатели в повече…
Офисът на ИН ТАЙМ във Видин няма да работи в периода от 4-ти до 7-ми януари, включително. Първият ни работен ден за 2022 ще е на 10-ти януари, понеделник. Очакваме ви!
Във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници за периода между 23-и декември 2021 и 4-и януари 2022 г. в сила влиза празнично работно време за офисите на куриерска фирма „Ин Тайм“ и…
От началото на 2022 година в сила влизат промени в митническите кодове при внос и износ на стоки Световната митническа организация въвежда над 370 нови кода, а други 100 отпадат. Промените засягат широк…
Транспортирането на вино и други алкохолни напитки вече е в сигурни ръце. „Ин Тайм“, в качеството си на оторизирана фирма – изпълнител за услугите на UPS за България, предлага специални опаковки за транспортиране…
Кога е време да пристигне щъркелът? Научаваме от „40 седмици – пътят на едно дете“ – първата по рода си реалити, онлайн поредица в България, посветена на навременното родителство. Инициативата е на Движение...
Куриерска фирма „Ин Тайм“ продължава да разширява мрежата си и да увеличава офисите в страната. За да Ви предложим още по-качествени услуги и добро обслужване, на 2-ри ноември 2021 г. открихме втори офис…
Куриерска фирма „Ин Тайм“ продължава мисията си да подкрепя каузи, които са важни и социално значими. За поредна година се включваме в благородната инициатива „Капачки за бъдеще“ като логистичен партньор. Едно от основните…
„Ин Тайм“ постоянно развива и разширява мрежата си от офиси в страната. Доставките ни се извършват до всички населени места в страната, както и до над 220 държави и територии в цял свят…
Куриерска фирма „Ин Тайм“ продължава да се развива, да разширява и подобрява мрежата си. За да Ви предложим още по-качествени услуги и добро обслужване, обновихме офиса ни в Стара Загора. Усмихнатият екип в…
Предвид извънредната пандемична ситуация и увеличения обем от пратки по света и в България е възможно да има забавяне на времената за доставка в мрежата на Ин Тайм и UPS. Също така, в изпълнение на предпазните мерки за здравна защита на клиентите и служителите ни, ще доставяме Вашите пратки до първа входна врата на локациите за доставка. Благодарим за Вашето разбиране и съдействие.
Възползвайте се от онлайн инструментите на сайта на Ин Тайм:
Можете предварително да заявите получаване на пратка в офис на Ин Тайм. Локациите можете да видите тук.
Възползвайте се и от възможността да изпратите пакет от нашите офиси при преференциални условия. Локациите можете да видите тук.
За митнически услуги, можете да видите списък с минималния набор от документи, които следва да предоставите за извършване на митническо представителство от ИН ТАЙМ ООД за редовен износ или редовен внос тук.
За изпращане на вътрешна или международна пратка направете онлайн заявка, като използвайте формата тук.
За запитвания, свързани с получаване на търговска оферта, използвайте формата тук.