Уважаеми клиенти, офис „София – НДК“ е с ново работно време. Заповядайте да изпратите/получите Вашата пратка от понеделник до петък, от 09:30 до 18:00 часа и в събота от 10:00 до 13:00 часа….
Знаете ли каква е разликата между услугите „Отвори и провери“ и „Отвори и тествай“? "Отвори и провери" от Ин Тайм - такса "безплатно"! С тази допълнителна безплатна услуга, подателят предоставя възможност на получателя,...
Очаквате ли да получите или изпратите международна пратка от или до държава, намираща се извън Европейския съюз? В случай, че очаквате да получите или желаете да изпратите международна пратка чрез услугите на UPS...
Новости в данъчното облагане при търговия в ЕС. Промени в ЗДДС от 01.07.2021г. Считано от 01 Юли 2021 влизат в сила изменения в ЗДДС, които се отнасят до предоставянето на услуги и доставките...
Работно време през Великден и май 2021г. Уважаеми клиенти, Моля, имайте предвид, че по време на Великденските празници и през месец май 2021г. ще работим със следния график: На 30 април 2021г. –...
Ин Тайм се присъедини към Българска Е-комерс Асоциация Скъпи партньори и клиенти, Имаме удоволствието да ви информираме, че Ин Тайм е вече член на Българска Е-комерс Асоциация (БЕА). За всички вас, които вече...
Обслужване на пратки Брекзит Последна актуализация към 25.01.2021г. Уважаеми клиенти, Актуална информация за обслужването на пратки, пътуващи от и до Великобритания, можете да прочетете в този документ. Допълнителна информация за необходимите условия и...
Нов офис на Ин Тайм в гр.София Уважаеми клиенти, Заповядайте в новия ни офис "НДК"! Адресът е: град София, ул. Фритьоф Нансен 21, а работното време е от понеделник до петък, от 10.00...
Ограничения в доставките на международни пратки Уважаеми клиенти, С оглед на множеството населени места и дестинации в света, където в момента са приложени мерки за пълна карантина и затваряне на държавните граници, са...
Офис Петрич на нов адрес Уведомяваме ви, че от днес можете да посетите нашия офис на адрес: ул. Струма № 4 (Улицата на гърба на магазин Lidl, под ВИК Петрич). С колегите можете...
Предвид извънредната пандемична ситуация и увеличения обем от пратки по света и в България е възможно да има забавяне на времената за доставка в мрежата на Ин Тайм и UPS. Също така, в изпълнение на предпазните мерки за здравна защита на клиентите и служителите ни, ще доставяме Вашите пратки до първа входна врата на локациите за доставка. Благодарим за Вашето разбиране и съдействие.
Възползвайте се от онлайн инструментите на сайта на Ин Тайм:
Можете предварително да заявите получаване на пратка в офис на Ин Тайм. Локациите можете да видите тук.
Възползвайте се и от възможността да изпратите пакет от нашите офиси при преференциални условия. Локациите можете да видите тук.
За митнически услуги, можете да видите списък с минималния набор от документи, които следва да предоставите за извършване на митническо представителство от ИН ТАЙМ ООД за редовен износ или редовен внос тук.
За изпращане на вътрешна или международна пратка направете онлайн заявка, като използвайте формата тук.
За запитвания, свързани с получаване на търговска оферта, използвайте формата тук.