Нов офис на Ин Тайм в гр.София Уважаеми клиенти, Заповядайте в новия ни офис "НДК"! Адресът е: град София, ул. Фритьоф Нансен 21, а работното време е от понеделник до петък, от 10.00...
Ограничения в доставките на международни пратки Уважаеми клиенти, С оглед на множеството населени места и дестинации в света, където в момента са приложени мерки за пълна карантина и затваряне на държавните граници, са...
Офис Петрич на нов адрес Уведомяваме ви, че от днес можете да посетите нашия офис на адрес: ул. Струма № 4 (Улицата на гърба на магазин Lidl, под ВИК Петрич). С колегите можете...
Е-упълномощаване за пряко митническо представителство Всички клиенти, които желаят да ги представляваме и изготвяме режими, трябва да направят електронна заявка за пряко митническо представителство към Ин Тайм ООД и/или Ин Тайм Карго – електронно...
Предвид извънредната пандемична ситуация и увеличения обем от пратки по света и в България е възможно да има забавяне на времената за доставка в мрежата на Ин Тайм и UPS. Също така, в изпълнение на предпазните мерки за здравна защита на клиентите и служителите ни, ще доставяме Вашите пратки до първа входна врата на локациите за доставка. Благодарим за Вашето разбиране и съдействие.
Възползвайте се от онлайн инструментите на сайта на Ин Тайм:
Можете предварително да заявите получаване на пратка в офис на Ин Тайм. Локациите можете да видите тук.
Възползвайте се и от възможността да изпратите пакет от нашите офиси при преференциални условия. Локациите можете да видите тук.
За митнически услуги, можете да видите списък с минималния набор от документи, които следва да предоставите за извършване на митническо представителство от ИН ТАЙМ ООД за редовен износ или редовен внос тук.
За изпращане на вътрешна или международна пратка направете онлайн заявка, като използвайте формата тук.
За запитвания, свързани с получаване на търговска оферта, използвайте формата тук.