Mejdunarodni-kurierski-uslugi
sq-ups
UPS Express Plus®

Ранна сутрешна доставка за Вашите най-спешни пратки.

Повече

sq-ups
UPS Express®

Доставка на следващата сутрин в цяла Европа и доставка в определено време в цял свят.

Повече

sq-ups
UPS Express Saver®

Доставка на следващия работен ден в Европа и бърза доставка в цял свят.

Повече

sq-ups
UPS Standard®

Доставки в предварително определен ден за цяла Европа.

Повече

sq-ups
UPS Expedited®

Доставка в предварително определен ден до дестинации извън Европа.

Повече

ups

НАЙ-ЧЕСТО ИЗПОЛЗВАНИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ

Идеално за клиенти, които нямат достъп до Интернет. По Ваша заявка UPS ще Ви изпрати потвърждение за доставка по факса или по пощата.

Повече информация

UPS автоматично защитава всяка пратка от загубване или повреда до определена стойност. С Декларирана стойност за превоз Вие можете да повишите границата на отговорност на UPS за доказани щети.

Повече информация

Връщането на Вашите стоки може да бъде също толкова лесно, колкото изпращането им, без значение от местоположението.

Повече информация

„Само директна доставка“ гарантира, че пакетът ще бъде доставен на адреса върху етикета за доставка. Пакетите, изпратени с тази услуга не могат да бъдат пренасочвани, преадресирани или доставяни на алтернативен адрес.  Повече информация

Обикновено UPS изисква подпис на получателя за всички доставки, но в определени страни се разрешават доставки и без да е необходим подпис. Използвайте услугата, ако желаете да избегнете това в страните, където се прилага.
Повече информация

Използвайте тази услуга, за да предотвратите приемане на доставки на стоки от непълнолетни поради законови или други причини.

Повече информация

За пратки, критични по отношение на времето, UPS предлага удобството на доставката в събота.

Повече информация

Разчитайте на UPS да събере плащането за Вашата пратка в момента на доставката.

Повече информация

ups

НАЙ-ЧЕСТО ПРИЛОЖИМИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ТАКСИ

При промяна в цената на горивото UPS може да определя или изменя допълнителна такса върху тарифите си на стойност, която компанията може да сметне за разумно отразяваща съответното увеличение на преките експлоатационни разходи. Допълнителна такса гориво за услугите „Express“ и „Expedited“ – UPS използва индексирана допълнителна такса, базирана на цените на реактивното гориво на крайбрежието на Мексиканския залив в САЩ (U.S. Gulf Coast Jet Fuel Prices), обявени от Министерството на енергетиката на САЩ.
Допълнителна такса гориво за услуга „Standard“ – Тази такса се прилага за всички пратки UPS Standard и се определя въз основа на публикуваните средни потребителски цени (включващи мита и данъци) на дизеловото гориво. Генералната дирекция за енергетика и транспорт на Европейската комисия публикува седмично актуални стойности на тези
средни цени в „Бюлетин за петрола“ (Oil Bulletin). Процентите и сумите на Допълнителната такса гориво, свързаните с тях точки на задействане и методи за изчисление подлежат на промяна без предизвестие.

Такса: Тази такса се прилага за транспортните такси и за следните допълнителни услуги:
• Съботна доставка
• Доставка и приемане в разширени и отдалечени зони
• Доставка до дома
• Допълнителна такса за големи пакети
• Такса за допълнителна обработка (от 9 септември 2018)
• Такса за пакети над максималните граници (от 9 септември 2018)
Тази допълнителна такса се преразглежда ежеседмично. Промените на допълнителната такса влизат в сила в понеделника на всяка седмица.

Най-нови данни за приложимата допълнителна такса за гориво ще намерите на www.ups.com.

ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

UPS прилага допълнителна такса за всяко взимане или доставка на пратка за области (зони), считани за разширение на нормалната зона на обслужване на UPS. В зависимост от степента на тяхната достъпност, тези райони на обслужване се класифицират или като разширена зона, или като отдалечена зона. За информация дали тази такса се прилага за точно определено място моля, направете справка в www.ups.com. Изберете “Изчисляване на времето и цената” и после кликнете на “Зони и тарифи”.

Такса: За обслужване в разширена и отдалечена зона към транспортните такси се добавя следното:

1.24 лв. на килограм, но не по-малко от 51.52 лв. на международна пратка, като се взима по-голямата от двете величини за страни от ЕС.
1.24 лв. на килограм, но не по-малко от 51.52 лв. на международна пратка, като се взима по-голямата от двете величини за страни извън ЕС.
1.24 лв. на килограм, но не по-малко от 51.52 лв. на международна пратка, като се взима по-голямата от двете величини за пратки с услуга UPS Standard.

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност.
ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

UPS доставя пратки не само на фирмени адреси, но и на домашни адреси. Доставката до дома означава доставка до нечие жилище, включително до фирма, развиваща “бизнес от дома”, когато там няма вход за обществен достъп.

Към транспортните такси се добавя такса от:
5.63 лв. на пратка за страни от ЕС
5.63 лв. на пратка за страни извън ЕС
5.63 лв. на пратка с услуга UPS Standard

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност.
ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

Отнася се за пратки извън ЕС, когато платецът на митата и данъците не се намира в страната-местоназначение.

Такса: 37.90 лв. се начислява на лицето, което плаща транспортните такси.

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност.
ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

На допълнителна обработка се подлага:

• Всеки предмет, затворен във външен контейнер за изпращане, изработен от метал или дърво

• Всеки цилиндричен предмет, като например варел, барабан, кофа или автомобилна гума, който не е изцяло затворен в транспортен контейнер от велпапе

• чиято най-дълга страна надвишава 39.5 инча (100 см) или с втора по дължина страна, надвишаваща 30 инча (76 см)

• Всеки пакет, чието действително тегло надвишава 32 кг (70 фунта)

• Всеки пакет в пратка, където средното тегло за пакет е по-голямо от 32 кг (70 фунта) и теглото на всеки пакет не е определено в оригиналния документ или използваната UPS система за автоматично изпращане.

Освен това UPS си запазва правото да прилага такса за допълнителна обработка към всеки пакет, който изисква специална обработка по преценка на UPS. Във връзка с необходимостта от допълнителна обработка от наша страна, както и с последвали възможни забавяния в обработката на тези пратки, UPS не предоставя гаранция за връщане на парите в тези случаи. Затова UPS не възстановява транспортните такси, ако пратките, които изискват допълнителна обработка, не са доставени в рамките на нормално планираното време за такива пратки

Такса: Към транспортните такси се добавя такса от 9.74 лв. на пратка.

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност. ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

¹ Поради допълнителната обработка, която е необходимо да извършим и произтичащите от нея евентуални закъснения при обработката на тези пратки, UPS не предлага за тях гаранция за връщане на парите. Поради това UPS не възстановява разходите за доставката на пратки, към които се начисляват такса за Допълнителна обработка или Допълнителна такса за голям пакет, акo те не бъдат доставени в предварително определеното време.

Даден пакет се счита за “Голям пакет” когато дължината плюс обиколката [обиколка = (2 x ширина) + (2 x височина)]превишава 300 см, но не и максималния размер от 400 см, обработван от UPS. Минималното тегло, което се фактурира за големите пакети е 40 кг. Освен това се прилага и Допълнителната такса за големи пакети.

Такса: Към транспортните такси се добавя такса от 107,96 лв. на пакет.

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност.  ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

¹ Поради допълнителната обработка, която е необходимо да извършим и произтичащите от нея евентуални закъснения при обработката на тези пратки, UPS не предлага за тях гаранция за връщане на парите. Поради това UPS не възстановява разходите за доставката на пратки, към които се начисляват такса за Допълнителна обработка или Допълнителна такса за голям пакет, акo те не бъдат доставени в предварително определеното време.

Пакети с действително тегло над 70 кг или с дължина над 274 см, или такива, чиЙто размер като сбор от дължина и обиколка[(2 x ширина) + (2 х височина)] надхвърля 400 см, не се приемат за транспортиране. В случай, че бъдат открити в системата на UPS за малки пакети, те подлежат на допълнителна такса. Пакети, чийто сбор от дължината и обиколката надхвърля 400см, подлежат също и на Допълнителна такса за големи пакети.

Такса: Към транспортните такси се добавя такса от 255,82 лв. на пакет

Посочените цени са с включен Данък добавена стойност. ДДС се начислява само за страните от Европейски съюз.

Често задавани въпроси?

В случай че желаете ние да ви представляваме пред Агенция „Митници“ и сте физическо лице, са ни необходими следните документи, предоставени от ваша страна:

  1. Попълнено  и подписано пълномощно (не е необходимо да бъде нотариално заверено).

Свалете, попълнете и подпишете пълномощното, след което го изпратете на имейл: customsdocs@intime.bg.

  1. ЕОРИ номер

ЕОРИ номер можете да извадите БЕЗПЛАТНО във всяко едно митническо учреждение в България.

Издава се еднократно, след което може да го използвате за всички бъдещи пратки, които подлежат на митническо освобождаване.

След като получите ЕОРИ номер го изпратете с останалите документи на имейл: customsdocs@intime.bg.

  1. Точно описание на български език на съдържанието на пратката.

Необходимо е, за определянето на правилен тарифен код в митническата деклрация.

  1. Потвърждение на поръчката (ордер) документ, който сте получили при закупуване на стоката.
  2. Копие на Pay Pal/Swift плащане или на платежното нареждане от банковото извлечение.

Цената на услугата „Митническо представителство“ е 54 лв. с ДДС и включва:

  1. Изготвяне на цесия /документ за освобождаване на стоковата пратка/ – 18лв.
  2. Изготвяне на митническата декларация /ЕАД/  – 36 лв.

След изготвяне на митническата декларация излизат митните сборове, които трябва да преведете по банков път към Агенция „Митници“.

На посочения от вас имейл за контакт ще получите:

  1. Банковите сметки на Агенция „Митници“, на които да преведете сумите по митните сборове и ДДС;
  2. Банковата сметка на Ин Тайм ООД, на която да преведете сумата за услугата „Митническо представителство“.

Забележка:

Всички наши клиенти, юридически лица, които желаят да ги представляваме пред Агенция „Митници“ и изготвим митнически декларации за режим внос, трябва да направят електронна заявка за пряко митническо представителство към Ин Тайм ООД и/или Ин Тайм Карго (електронно упълномощаване).

Освобождаването на пратките става в срок до 10 работни дни, след като са предоставени всички необходими документи, описани по-горе.

След уведомяване на клиента, пратката се съхранява в склад под митнически контрол – безплатно в рамките на 5 работни дни. След този срок, ще бъде начисляван магазинаж в размер на 20лв на ден на пратка.

В случай че решите Вие сами да освободите стоковата пратка,  трябва да се свържете с нас на тел.07001 88 77 или *9696,  или да ни уведомите на имейл: customsdocs@intime.bg.

 При избор Вие сами да се представлявате пред Агенция „Митници“, след което да получите пратката си, са Ви необходими следните документи:

– Цесия на пратката, която ние ще Ви изпратим по куриер или предоставим в наш офис. При получаването й трябва да заплатите сумата от 18 лв. с ДДС .

– ЕОРИ номер;

– Изготвена и заверена с печат „Вносът разрешен“ митническа декларация /ЕАД/ от Агенция „ Митници“.

Можете да ни изпратите копие от тази декларация и на имейл customsdocs@intime.bg

След предоставяне на заверената митническа декларация /ЕАД/ ще получите пратката си на обявения от вас адрес или в централния ни офис на ул.Поручик Неделчо Бончев 41, гр.София.

Митническото ни представителство е на стойност от 36 лв. с ДДС.

В случай че желаете Ин тайм да ви представляваме пред Агенция „Митници“, са ни необходими следните документи, предоставени от ваша страна:

Когато вече сте направили регистрацията, за да подготвим износа ще са ни необходими следните документи:

1) Товарителница;

2) Предшестващ документ (само при износ), който може да бъде:

– фактура за закупуване на стоката, която изнасяте, ако е закупена от фирмата изпращач;

– документ, удостоверяващ, че сте производител на стоката, ако Вие сте производител;

– декларация за внос, ако съдържанието на пратката е внесено преди това от Вас.

3)  Пакинг лист – документ приличащ на фактура, но без упоменати стойности на изпращаните продукти.

4) Фактура – „invoice“ e задължителен придружаващ документ при транспорт на недокументни пратки от и за страни извън ЕС. В тази фактура се описва съдържанието, броя и стойността на пратките.

! При износ, прагът на ниска стойност в България е 45 евро.

Ако общата стойност на съдържанието на пратката е до 45 евро (ниска стойност) ще е необходимо да се приложат само 4 копия на „invoice“.

Ако общата стойност на съдържанието на пратката е над 45 евро (висока стойност), пратката ще трябва да се декларира пред митническите власти.

Всички наши клиенти, които желаят да ги представляваме пред Агенция „Митници“ и изготвим митнически декларации за режим износ, трябва да направят електронна заявка за пряко митническо представителство към Ин Тайм ООД и/или Ин Тайм Карго (електронно упълномощаване).

Необходимо е и да ни делегирате права за митническо представителство, чрез подаване на електронна заявка за упълномощаване, регистрация в сайта на Агенция „Митници“:

Уверете се, че имате електронен подпис на фирмата, която представлявате.

За да ни намерите като Икономически Оператор при създаване на заявка за митническо посредничество, трябва да ни потърсите чрез ЕИК/ EORI номера или чрез името на компанията изписано на латиница.

За целите на митническото представителство следва да заявите изброените опции/профили чрез услугата „Управление на потребителите и достъпа“ на Е-портала на Агенция Митници.

Необходими условия за регистрация:

  1. Да сте законен представител на дружеството или упълномощен негов представител
  2. Да разполагате с квалифициран електронен подпис (КЕП)
  3. Да разполагате с EORI номер и акцизен номер, ако ползвате такъв
  4. Да разполагате с ЕИК от Търговския регистър или Регистър БУЛСТАТ.

Стъпки за регистрация:

  1. Създайте потребителски акаунт в сайта на https://ep.customs.bg/eportal/
  2. Свържете КЕП към потребителския си акаунт
  3. Регистрирайте дружеството, което представлявате
  4. Създайте заявка за упълномощаване към желана от Вас компания /Ин Тайм ООД и/или Ин Тайм Карго ООД/ чрез вписването на нейното име на латиница или ЕИК и избор на съответните опции/профили:
  • Customs administrative profile
  • Customs consultative profile
  • Customs executive profile
  • NCTS – транзит
  • ЕОРИ 2 ПОРТАЛ
  • МИСВ – Митническа информационна система внасяне
  • МИСИ – Митническа информационна система износ
  • Митническо задължение
  • СКВ – ОДВ

5. Ние ще потвърдим по електронен път Вашата заявка за митническо представителство, с което ще получим права да подаваме от Ваше име митнически декларации.

Данни на дружествата:

Ин Тайм ООД / In Time OOD

ЕИК 121094705

EORI BGA121094705ZZZZ4

Ин Тайм Карго ООД / In Time Cargo OOD

ЕИК 040689795

EORI BGC040689795ZZZZ3

Документите, които трябва да ни предоставите са следните:

  • Попълнено  и подписано пълномощно (не е необходимо да бъде нотариално заверено).

Свалете, попълнете и подпишете пълномощното, след което го изпратете на имейл customsdocs@intime.bg

  • ЕОРИ номер

ЕОРИ номер можете да извадите БЕЗПЛАТНО във всяко едно митническо учреждение в България.

Издава се еднократно, след което може да го използвате за всички бъдещи пратки, които подлежат на митническо освобождаване.

След като получите ЕОРИ номер го изпратете с останалите документи на имейл customsdocs@intime.bg.

  • Точно описание на български език  на съдържанието на пратката.

Необходимо е, за да може да се определи правилен тарифен код в митническата деклaрация.

 Забележка:

Не дължите никакви такси за митническото освобождаване и за митническото представителство!

Освобождаването на пратките става в срок до 10 работни дни, след като са предоставени всички необходими документи, описани по-горе!

Получаването на пратката може да бъде на посочения адрес по товарителница или на адреса на централния ни офис.

След уведомяване на клиента, пратката се съхранява в склад под митнически контрол – безплатно в рамките на 5 работни дни. След този срок, ще бъде начисляван магазинаж в размер на 20лв/ден на пратка.

Метеорологичнте и пътни условия оказват сериозно влияние на транспорта в това число и куриерските доставки. В случай на влошени метеорологични и пътни условия, обработката на международния импорт може да се забави. Уверяваме Ви, че в такъв случай ще получите пратката си в първия възможен момент.

UPS Express Plus – Ранна сутрешна доставка за вашите най-спешни пратки.

Доставка до 9:00 ч. сутринта на следващия ден до повечето бизнес адреси в Европа.
• Доставка още в 8:00 и най- късно до 9:00 ч. сутринта на втория работен ден до повечето бизнес адреси в САЩ и основните бизнес зони в Канада.
• Доставка до 9:00 ч. сутринта на втория работен ден до основните бизнес зони в Азия.

Възможностите за доставка с тази много бърза услуга зависят от държавата на изпращане и от дестинацията.
Лесно можете да узнаете сроковете за доставка с услугатa UPS EXPRESS PLUS , като посетите раздела “Изчисляване на времето и цената” на българската страница на www.ups.com.

UPS Express – Доставка до повечето бизнес зони в България до 12:00 ч. на обяд на следващия ден.  Доставка още в 10:30 ч. и най-късно до 12:00 ч. на следващия ден до повечето бизнес адреси в Европа. Доставка до 10:30 ч. и най-късно до 12:00 на втория работен ден до повечето бизнес адреси в САЩи основни бизнес зони в Канада. Доставка в определено време най-късно до 12:00 ч. след два до три работни дни до повечето бизнес зони в Азия.

UPS Express Saver – Доставка до повечето бизнес зони в България на следващия ден.

Доставка на следващия работен ден практически до всички други европейски бизнес зони. Доставка до края на втория работен ден до повечето бизнес адреси в САЩ и основни бизнес зони в Канада. Доставка до края на деня след два до три работни дни в Азия.

UPS Standard – Икономична услуга за доставка в определен ден на пратки, които не са толкова спешни, до дестинации от ЕС, Лихтенщайн, Норвегия и Швейцария. Времето за транспортиране зависи от държавата на изпращане и от дестинацията.

Лесно можете да узнаете сроковете за доставка чрез международната услуга UPS Standard, като посетите раздела “Изчисляване на времето и цената” на българската страница на www.ups.com.

UPS Expedited – Икономична услуга за доставка в определен ден на пратки, които не са толкова спешни, до дестинации извън ЕС, Лихтенщайн, Норвегия и Швейцария. Лесно можете да узнаете сроковете за доставка чрез услугата UPS Expedited, като посетите раздела “Изчисляване на времето и цената” на българската страница на www.ups.com. Международните услуги се различават по срока на доставка. От това се формира и тяхната цена. Транспортирането се извършва по въздух и/или по земя.

 

Направете детайлно запитване,  за да подпомогнем Вашия правилен избор на услуга.

Проверете тук: Изчисли и сравни цена

При промяна в цената на горивото UPS си запазва правото да определя или изменя допълнителна такса върху тарифите си на стойност, отразяваща съответното увеличение на преките експлоатационни разходи. Допълнителната такса гориво се начислява върху транспортните разходи, както и върху такса съботна доставка и такса „Отдалечена зона“. Таксата се преразглежда периодично.

Приемане и доставяне в разширени и отдалечени зони – UPS прилага допълнителна такса за всяко взимане или доставка на пратка за области (зони), считани за разширение нанормалната зона на обслужване на UPS. В зависимост от степента на тяхната досъпност, тези райони на обслужване секласифицират или като разширена зона, или като отдалечена зона. За информация дали тази такса се прилага за точно определено място моля, направете справка тук.

Доставка до дома – UPS доставя пратки не само на фирмени, но и на домашни адреси. Доставката до дома означава доставка до конкретно жилище, включително до фирма, развиваща “бизнес от дома”, когато там няма вход за обществен достъп.

Такса за превод на мита и данъци – Отнася се за пратки извън ЕС, когато платецът на митата и данъците не се намира в страната-местоназначение.

Такса за допълнителна обработка – На допълнителна обработка се подлага:

  • Всеки предмет, затворен във външен контейнер за изпращане, изработен от метал или дърво• Всеки цилиндричен предмет, като например варел, барабан, кофа или автомобилна гума, който не е изцяло затворен в транспортен контейнер от велпапе
  • чиято най-дълга страна надвишава 39.5 инча (100 см) или с втора по дължина страна, надвишаваща 30 инча (76 см)
  • Всеки пакет, чието действително тегло надвишава 32 кг (70 фунта)
  • Всеки пакет в пратка, където средното тегло за пакет е по-голямо от 32 кг (70 фунта) и теглото на всеки пакет не е определено в оригиналния документ или използваната UPS система за автоматично изпращане.

Освен това UPS си запазва правото да прилага такса за допълнителна обработка към всеки пакет, който изисква специалнаобработка по преценка на UPS. Във връзка с необходимостта от допълнителна обработка от наша страна, както и с последвали възможни забавяния вобработката на тези пратки, UPS не предоставя гаранция за връщане на парите в тези случаи. Затова UPS не възстановява транспортните такси, ако пратките, които изискват допълнителна обработка, не са доставени в рамките на нормалнопланираното време за такива пратки.

Допълнителна такса за големи пакети – Даден пакет се счита за “Голям пакет” когато дължината плюс обиколката [обиколка = (2 x ширина) + (2 x височина)] превишава 300 см, но не и максималния размер от 400 см, обработван от UPS.

Минималното тегло, което се фактурира за големите пакети е 40 кг. Освен това се прилага и Допълнителната такса за големи пакети.

Над максималните границиПакети с действително тегло над 70 кг или с дължина над 274 см, или такива, чийто размер като сбор от дължина и обиколка [(2 x ширина) + (2 х височина)] надхвърля 400 см, не се приемат за транспортиране.

В случай, че бъдат открити в системата на UPS за малки пакети, те подлежат на допълнителна такса. Пакети, чиито сбор от дължината и обиколката надхвърля 400 см, подлежат също и на Допълнителна такса за големи пакети.

Сроковете за доставка са различни за всяка една услуга и са описани в съотвените страници на услугите. За по-голяма точност, свържете се с нашия Център за клиентско обслужване на телефон 0700 1 8877 или кратък номер *9696.

Можете да проверите тук: „Изчисли и сравни цена“.

Удобно за клиенти е приложението UPS Internet Shipping. То е уеб базирано и не изисква инсталиране на софтуер.

С негова помощ можете да:

  • Подготовка на пратки от различни работни места.
  • Сравняване на възможните услуги и изчисляване на времето за доставка и цената на Вашата пратка.
  • Проследяване на Вашите пратки.
  • Преглед на подписите на получателите.
  • Отпечатване на стандартни митнически документи, като търговска фактура.

За регистрация и разяснения относно работата с приложението UPS Internet Shipping, моля пишете на имейл sales@intime.bg.

Напишете номера на пратката си, в меню Проследи или в сайта на UPS тук: https://www.ups.com/bg/bg/services/tracking.page

Можете да проследете едновременно до 25 пратки.

Фактура се издава в момента на заплащане на услугата на куриер или в наш офис.

Клиентите, сключили договор с Ин Тайм, получават своята фактура един път месечно през портала на E-faktura.

В случай, че заплащате в брой, можете да заявите куриер по един от следните начини:

  • на национален телефон 0 700 1 88 77
  • на кратък номер подходящ за избиране от мобилни телефони *9696
  • през формата на сайта ни Заявка за куриер

Куриерската услуга може да бъде платена от подателя в брой, на куриера или в наш офис.

Услугата може да се заплати с карта на ПОС терминал. Заявете Вашето желание при подаване на заявката.

Ако имате сключен договор с Ин Тайм, куриерската услуга може да бъде заплатена по банков път.

Да, можете да направите уточнение за промяна на адреса на доставка като се свържете с Центъра ни за обслужване на клиенти на тел. 070018877, или кратък номер *9696. Може и да ни пишете на имейл cstc@intime.bg

Услугата е безплатна.

Да, можете да направите уточнение за промяна на адреса на доставка като се свържете с Центъра ни за обслужване на клиенти на тел. 070018877, или кратък номер *9696. Може и да ни пишете на имейл cstc@intime.bg

Услугата е безплатна.

Заявки за куриер се приемат в делнчни дни от 9:00 до 16:00 часа.

За пратки, критични по отношение на времето, UPS предлага удобството на доставката в събота. Времената на доставка зависят от избраната от Вас услуга, от мястото на изпращане и от дестинацията на Вашата пратка. Обърнете се към Центъра за обслужване на клиенти на Ин Тайм на телефон 070018877 или *9696, за да се информирате.

Уверете се, че имате данни за точния пощенски код на населеното място. Попитайте, колко би Ви струвала съботната доставка.

Да, с услугата „Декларирана стойност“, можете да повишите границата на отговорност на UPS за доказани щети, ако в транспортните документи на UPS декларирате по-висока стойност за превоз. Стойността на декларираните стоки в никакъв случай не бива да надвишава USD 50 000 на пакет или равностойността им в местна валута.

За повече информация вижте “Правила и условия на UPS за превоз на пратки”. Претенции към UPS трябва да ни бъдат заявени писмено колкото може по-скоро и в рамките на конкретните срокове, посочени в нашите Правила иусловия.

Таксата е 1% от декларираната за транспортиране стойност на стоките, но не по-малко от  19,21 лв.

Необходимо е да посочите обемното тегло като тегло за фактуриране, когато обемното тегло на Вашия пакет надвишава неговото действително тегло.

  • Определяне на действително тегло: Използвайте стандартна везна, за да определите действителното тегло на Вашия пакет. Закръглете всяка дроб до следващия половин килограм.
  • Определяне на обемно тегло: Разделете кубичния размер на Вашия пакет в сантиметри на числото 5000. Закръглете всяка дроб до следващия половин килограм.
  • Определяне на тегло за фактуриране: Сравнете действителното тегло на пакета спрямо неговото обемно тегло. По-голямото от двете тегла е теглото за фактуриране и трябва да се използва за изчисляване на тарифата.

За многопакетни пратки съберете теглото за фактуриране на всички пакети в пратката.

Формулата за изчисляването на обемното тегло е:

Дължина(см) x Широчина(см) x Височина(см) / 5000 = Обемно Тегло(кг)

Опаковката е отговорност на изпращача.

Адекватната опаковка е ключова за успешното транспортиране на Вашата пратка.

Можете да спомогнете за осигуряване на безопасно и навременно пристигане на Вашия пакет, като спазвате тези указания и процедури за опаковане, разработени въз основа на проучвания на UPS.

  • Използвайте устойчива кутия с невредими капаци.
  • Премахнете от кутията всички етикети, означения за опасни материали и други маркировки от предишни изпращания, които вече не са приложими.
  • Увийте всички артикули поотделно.
  • Използвайте подходящ материал за уплътнение.
  • Използвайте здрава лента, предназначена за изпращане.
  • Не използвайте канап или обвивна хартия.
  • Използвайте единичен адресен етикет, върху който има ясна и пълна информация за доставка и връщане.
  • Поставете дубликат на адресния етикет вътре в пакета.

Още съвети за това как да опаковате Вашите пратки, можете да прочетете тук.

За документните пратки за чужбина предлагаме два вида безплатни опаковки:

  • Картонен плик с размери  240 х 335 мм. (UPS envelope), който побира до 80 листа А4 формат
  • Найлонов (полиетиленов) плик – UPS Pack.

Да, ограниченията са следните:

  • максимално тегло на пакет от пратка – 70 кг.
  • максимална дължина на един пакет от пратка – 270 см.
  • максимален размер на един пакет, като сбор от дължината и обиколката – 400 см.

Да, възможно е.

С услугата UPS Worldwide Express Freight (WWEF) можете да направите бърза доставка на палетизирани пратки в цял свят.

От България могат да се изпращат следните видове палети:

  • Европалет – основа 120см х 80см, максимална височина 120см и максимално тегло 300кг (включително теглото на палетната скара);
  • Индустриален палет – основа 120см х 100см, максимална височина 120см и максимално тегло 384кг (включително теглото на палетната скара).

За подробности се обърнете към Вашия търговски представител или се свържете с Центъра за работа с клиенти.

Ако все още не сте получили отговор, попитайте!

Повече информация за основните и допълнителни услуги за експорт на UPS ще откриете в документа, който можете да изтеглите от тук