Уважаеми клиенти,
Предвид извънредната пандемична ситуация и увеличения обем от пратки по света и в България е възможно да има забавяне на времената за доставка в мрежата на Ин Тайм и UPS. Също така, в изпълнение на предпазните мерки за здравна защита на клиентите и служителите ни, ще доставяме Вашите пратки до първа входна врата на локациите за доставка. Благодарим за Вашето разбиране и съдействие.
Възползвайте се от онлайн инструментите на сайта на Ин Тайм:
- Можете предварително да заявите получаване на пратка в офис на Ин Тайм. Локациите можете да видите тук.
- Възползвайте се и от възможността да изпратите пакет от нашите офиси при преференциални условия. Локациите можете да видите тук.
- За митнически услуги, можете да видите списък с минималния набор от документи, които следва да предоставите за извършване на митническо представителство от ИН ТАЙМ ООД за редовен износ или редовен внос тук.
- За изпращане на вътрешна или международна пратка направете онлайн заявка, като използвайте формата тук.
- За запитвания, свързани с получаване на търговска оферта, използвайте формата тук.